
Voorwaarden
Algemeen
Het merk Beslagsboden.nl is onderdeel van Smedbo AB, 556200-2252. Verkoop op beslagsboden.nl is uitsluitend aan particulieren met een leveringsadres binnen Nederland.
Bestellingen worden verzonden vanuit ons magazijn in Helsingborg.
Kantoor- & magazijnadres:
Smedbo AB
Grustagsgatan 1b
25464, Helsingborg
Zweden
Aankoop
Wanneer de klant een bestelling registreert bij het afrekenen, komt er een overeenkomst tot stand tussen de klant en Beslagsboden. De bevestiging van de bestelling wordt verzonden naar het e-mailadres dat de klant heeft ingevoerd bij het voltooien van de aankoop. Mochten er fouten in prijs, levertijd of andere omstandigheden voorkomen, dan behoudt Beslag Online zich het recht voor dit achteraf te wijzigen. Mocht dit voorkomen, dan nemen wij contact op en informeren wij de klant. De klant heeft dan de mogelijkheid om de bestelling te wijzigen of te annuleren.
Beslagsboden.nl accepteert alleen overeenkomsten met personen van wettelijke leeftijd (18 jaar en ouder), of een minderjarige met toestemming en goedkeuring van een voogd. Beslagsboden behoudt zich het recht voor om een bestelling te weigeren.
Beslagsboden.nl biedt 5 jaar garantie. Meer informatie over onze garantie vindt u hier.
Prijzen
Alle prijzen op de website zijn actueel, inclusief 21% BTW. BTW is inbegrepen in de totale kosten die de klant ziet bij het afrekenen. Prijzen zijn exclusief verzendkosten, Beslagsboden biedt gratis verzending bij bestellingen met een bestelwaarde vanaf €49. Voor bestellingen met een bestelwaarde onder de €49 worden verzendkosten in rekening gebracht, de kosten zijn afhankelijk van de gekozen verzendmethode.
Bestelling
Zodra u uw bestelling heeft voltooid, wordt een orderbevestiging naar uw e-mailadres gestuurd. In de bevestiging vindt u alle details over de producten, prijs, factuur- en leveringsadres. Als u een fout ontdekt in de orderbevestiging, neem dan onmiddellijk contact met ons op.
Betaalmethoden
Beslagsboden.nl biedt veilige betaling met de volgende betaalmethoden:
iDeal, creditcardbetaling (Mastercard en Visa), Apple Pay en Google Pay.
Verzending en Levering
Kies een verzendmethode
Beslagsboden levert aan alle adressen binnen Nederland. Hieronder kunt u lezen over alle verzendmethoden die we aanbieden. Beschikbare verzendmethoden voor uw bestelling worden gegenereerd op basis van de postcode die u invoert voordat u verder gaat met de kassa. Normale levertijd is ongeveer 2-4 werkdagen.
BUDBEE BOX: Levering aan pakket-automaat
Met Budbee Box wordt uw pakket afgeleverd bij een pakket-automaat in uw buurt. Wanneer het pakket onderweg is, toont Budbee de geschatte levertijd via hun app of SMS. U haalt uw pakket eenvoudig op met de code die u ontvangt wanneer het pakket is afgeleverd. Meer informatie over Budbee Box vindt u hier.
BUDBEE HOME: Thuislevering 16:30-22:30
Met de Budbee App kunt u de auto in real-time volgen voor een nauwkeurigere levertijd. Als u verzoekt het pakket buiten uw deur te laten, bent u zelf verantwoordelijk zodra de chauffeur het pakket heeft achtergelaten. Meer informatie over Budbee Home vindt u hier.
DB SCHENKER / GLS
Verzonden naar een afhaalpunt waar het pakket kan worden opgehaald. Nadat je hebt besteld met Schenker, stuurt DB Schenker een SMS waarmee je een afhaalpunt kunt kiezen. Als je geen keuze maakt, wordt het pakket geleverd aan het dichtstbijzijnde afhaalpunt. DB Schenker werkt samen met GLS.
Retouren – Herroepingsrecht 60 dagen
U heeft altijd het recht om uw bestelling binnen 60 dagen zonder opgave van reden te annuleren. De herroepingstermijn begint op de datum dat u uw bestelling heeft ontvangen.
Retour van goederen moet altijd worden ondersteund met een aankoopbon. Om het herroepingsrecht te gebruiken, moet het artikel ongebruikt en in nieuwstaat zijn. U heeft echter het recht om de verpakking voorzichtig te openen en het artikel te onderzoeken. We vragen u voorzichtig te zijn, als het artikel of de verpakking onzorgvuldig is behandeld, hebben we het recht om een aftrek te doen op de terugbetaling. Zorg er daarom voor dat het artikel goed verpakt is in de originele verpakking.
Als u het herroepingsrecht gebruikt en uw bestelling retourneert, wordt het volledige bedrag minus de verzendkosten en retourkosten terugbetaald. Dit geldt ongeacht of u gratis verzending heeft gekregen toen u uw artikelen bestelde.
Zo doe je dat:
Plaats het product/de producten in de originele verpakking en verpak het goed.
Je retourneert met hetzelfde verzendbedrijf dat je hebt gebruikt toen je je bestelling plaatste. Zie hieronder hoe je dit doet voor de verschillende leveranciers:
Voor Budbee: Registreer je retour direct in de Budbee App. Lees meer hier.
Voor DB Schenker / GLS: https://www.gls-returns.com/#/m/beslagsboden
Wanneer het artikel bij ons terugkomt, zullen onze medewerkers de staat van het artikel controleren.
Als je een artikel wilt retourneren vanwege een defect, neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier hier.
Annulering
Als je een geplaatste bestelling wilt annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice hier. Als je bestelling al is verzonden, is het niet langer mogelijk om het artikel/de artikelen te annuleren en ben je verplicht om je bestelling te ontvangen. Als je je aankoop wilt herroepen nadat je je artikel hebt ontvangen, gelden de standaardvoorwaarden voor herroeping en retourverwerking.
Bij Beslagsboden heb je 5 jaar garantie.
Voordat je een artikel claimt, moet je altijd contact met ons opnemen voor goedkeuring. De claim moet onmiddellijk nadat het defect is ontdekt naar ons worden gestuurd. Wij zullen vervolgens een retourzendingsetiket sturen dat je op het pakket plakt bij de retourzending voor betaalde verzendkosten.
Het is belangrijk dat je het defect beschrijft en, indien mogelijk, fotodocumentatie van de schade bijvoegt voor een snellere afhandeling van de zaak.
Het recht op reclamatie geldt ongeacht of het defect zichtbaar of verborgen is. Het is echter een voorwaarde dat het defect niet is ontstaan als gevolg van onjuist gebruik van het artikel.
Wanneer het artikel weer bij ons is, zullen onze medewerkers beoordelen of het defect te wijten is aan een foutief geproduceerd artikel of aan externe schade nadat het artikel u heeft bereikt.
Bij een correcte claim wordt u als klant vergoed voor eventuele verzendkosten.
Bij een claim van een artikel dat door een vakman is geïnstalleerd, wordt alleen het artikel vergoed. Installatiekosten worden niet vergoed. Deelleveringen
Beslagsboden.nl past geen deelleveringen toe als een of meerdere artikelen in de bestelling niet kunnen worden geleverd. In plaats daarvan worden de artikelen die kunnen worden geleverd verzonden en de artikelen die niet kunnen worden geleverd, worden gecrediteerd aan de klant.
Persoonsgegevens en Privacy
Door te winkelen op beslagsboden.se accepteert u ons privacybeleid en onze verwerking van uw persoonsgegevens. We hechten natuurlijk groot belang aan uw privacy en verzamelen niet meer gegevens dan nodig is om uw bestelling te verwerken.
Lees ons volledige privacybeleid.
Wijzigingen in de algemene voorwaarden
Wij behouden ons het recht voor om wijzigingen aan te brengen in deze koopvoorwaarden. Bijgewerkte voorwaarden worden altijd gepubliceerd op onze website. De koopvoorwaarden worden geacht te zijn geaccepteerd bij het plaatsen van een bestelling op de website.
Klantenservice
U bent altijd welkom om contact met ons op te nemen als u vragen heeft via ons contactformulier hier.
Bedrijven